V dnešní době se více lidí pohybuje na internetu. Vyhledávají potřebné služby, rady, návody, ale v daleko větší míře nakupují. Je to pohodlné jak pro zákazníka, tak prodejce. Je pravdou, že pokud chce podnikatel, aby mu jeho firmička vzkvétala a o jeho práci nebo nabízené služby byl zájem, je nutné, aby jeho vlastní webové stránky byly vypracované na profesionální úrovni. Nejde o to, že by si je sám neuměl vytvořit. To se dnes za pomoci redakčních systémů povede každému, ale tady jde o něco víc. Stránky musí naplňovat určité požadavky, o kterých běžných uživatel nemá ani ponětí. A pokud někdo chce zde přivítat více návštěvníků, které zaujme natolik, že si z nich vytvoří zákazníky, poté rozhodně potřebuje udělat SEO kontrolu. Jde o to se ujistit, zdali obsah webových stránek bude vůbec vyhovovat samotným vyhledávačům.

počítač, ženská ruka s mobilem v ruce kde je FB

Webové prohlížeče rozhodnou o úspěšnosti firmy

Je to celkem jednoduché a pochopitelné. Když někdo něco potřebuje, tak si zadanou věc nebo produkt či slovo, které s tím souvisí, zadá do vyhledávače a ten mu po chvíli nabídne možnosti. Nejzajímavější jsou první stránky, jelikož nikoho nebaví vyhledávat na posledních pozicích. Jak je to s pozicí vašich stránek? Jste na první stránce? Poté je to v naprostém pořádku. Pravděpodobně váš web je z hlediska SEO v pořádku. Rozvíjíte efektivně texty, odkazy, klíčová slova a odměnou za vaši práci jsou právě pozice na předních místech. Pokud ovšem pozice webových stránek je jaksi k nenalezení, nemusí to být grafikou nebo texty. Také není důvod to vzdávat, postačí se obrátit na někoho, aby provedl SEO kontrolu webových stránek, která odhalí, v čem bude problém.
okénko vyhledávače

Co dále zjistí?

          Aktuální pozice ve fulltextových vyhledávačích.

          Přístupnost stránek pro roboty vyhledávačů.

          Odhalí chyby bránící jim stránky procházet a zařazovat do databází.

          Posoudí, jak vypadá navigační struktura a navrhne zlepšení.

          Zjistí, jak fungují zpětné odkazy, klíčová slova, navrhne další možnou úpravu a vyhodnotí další potřebné věci.

Investice do SEO analýzy se vyplatí, jelikož odhalí nedokonalosti, které brání návštěvnosti webových stránek.